In a trance


If my words seem fuzzy, it’s because I just came out of a trance. I truthfully don’t know where the energy for writing this is coming from. Let me clarify:

I just came back from my yoga class. I thought that I should try yoga, because it goes well with my status: vegetarian, peace oriented and calm (most of the time… my friends can confirm that sometimes I am VERY hyper). First, we did quite a lot of stretching, then came one of the best experiences I’ve had in my life: relaxation. The yogi told us to lie down, and gave us instructions all the way through the half hour of relaxing, things like, “relax your jaw… inhale…exhale… smooth out your eyebrows… feel the contact of your back with the ground… inhale, exhale…” and so on.

It felt like hours. It felt like seconds. It felt AWESOME, is the point.

I think I might still be in a trance…
 
 
Si mes mots semblent flous, c'est parce que je vient de sortir d'un état ​​de transe. Honnêtement, je ne sais pas d'où vient l'énergie pour écrire ceci. Clarification:

Je reviens tout juste de mon cours de yoga. J'ai pensé que je devrais essayer le yoga, car cela va bien avec mon état: végétarienne, pour la paix, et plutôt calme (la plupart du temps ... mes amis peuvent confirmer que, parfois, je suis très excitée). D'abord, nous avons fait beaucoup d'étirements, puis vint l'une des meilleures expériences que j'ai vécues dans ma vie: la relaxation. Le yogi nous a dit de se coucher, et nous a donné des instructions tout au long de la demi-heure de détente, genre, "relâchez votre mâchoire ... inspirez ... expirez ... lissez vos sourcils ... sentez le contact de votre dos avec le sol ... inspirez , expirez ... »et ainsi de suite.


C'était génial.

Je pense que je pourrais encore être dans un état de transe ...



 
 
 

1 comment: